Ekonomi

Brandverse Awards’tan Tadelle ve Sarelle’ye ödül

Her yaştan çikolata severin tutkunu olduğu efsane lezzet Tadelle, Marketing Türkiye ve Boomsonar iş birliğiyle düzenlenen Brandverse Awards’ta, “Gıda Şirketleri” kategorisinin “Veri Analitiği” alanında Altın ödülün sahibi oldu. Yüzleri gülümseten marka Sarelle ise, “Önce Sarelle Sonra Gülümse” kampanyası ile “Yeniden Doğan Markalar” kategorisinde Bronz ödüle layık görüldü.

Ödüller, 24 Haziran tarihinde Hilton İstanbul Bomonti Hotel & Conference Center’da düzenlenen törenle sahiplerine verildi.

TADELLE, ALTIN ÖDÜLÜN SAHiBi OLDU

Brandverse Awards’ın “Veri Analitiği” kategorisine aday olan markalar, sosyal medya hesapları üzerinden bir yıl boyunca elde ettikleri etkileşim üzerinden değerlendiriliyor.

Uluslararası danışmanlık şirketlerinden Deloitte Türkiye’nin katıldığı değerlendirme sürecinde aday markalar; sosyal medyadaki takipçi sayıları, takipçi artışları, paylaştıkları ileti sayıları, ileti türleri, elde edilen etkileşim ve etkileşim türleri gibi birçok farklı alanda inceleniyor. Tadelle, söz konusu değerlendirme sürecinin ardından “Gıda Şirketleri” kategorisinin “Veri Analitiği” alanında Altın ödül almaya hak kazandı.

Son yıllarda tüketicilerin talep ve ihtiyaçları doğrultusunda dijital iletişime ağırlık veren Tadelle, bu kapsamda ilgi çeken sosyal medya kampanyaları yürütüyor. Son dönemde “çikolataya doymak istediğimde” sloganıyla dikkat çeken Tadelle, sosyal medyada trendleri takip eden içerikleri, farklı yarışma kurgularını ve projeleri aktif şekilde kullanıyor.

SARELLE, “ÖNCE SARELLE SONRA GÜLÜMSE” KAMPANYASI ILE ÖDÜL ALDI

Türkiye’nin köklü çikolata markalarından Sagra’nın doğal içerik ve kaliteyi bir arada sunduğu geleneksel ürünü Sarelle, Brandverse Awards’ta ödüle layık görülen markalar arasında yer aldı.

Deloitte Türkiye’nin katıldığı değerlendirme sürecinde, “Yeniden Doğan Markalar” kategorisine aday olanların; strateji ana bölümünde yapılan tüm iletişim faaliyetleri ve kampanyalarının ardında yer alan, işin başarıya ulaşmasını sağlayan özgün ve etkili marka stratejileri ele alınıyor. Sarelle, kapsamlı değerlendirmelerin ardından “Önce Sarelle Sonra Gülümse” kampanyası ile “Yeniden Doğan Markalar” kategorisinde Bronz ödülün sahibi oldu.

KAYNAK: HABER7

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Vip elit Bağcılar escort Bayan numaraları
Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
Çakmak Escort
Esenceli Escort
Yenikent Escort
Tatlısu Escort
Alemdağ Escort
Tarabya Escort
İstiklal Escort
Gökmaşlı Escort
Eyüp Sultan Escort
Cumhuriyet Escort
Kuruçeşme Escort
Belgrat Escort
Bağlarçeşme Escort
Bağcılar Escort
Sancaktepe Escort
Namık Kemal Escort
İstiklal Escort
Cumhuriyet Escort
Aşağı Dudullu Escort
Kemer Escort
Beylerbeyi Escort
Çatalca Escort
İhsaniye Escort
Yenişehir Escort
Mimar Sinan Escort
Sanayi Escort
Celepköy Escort
Boyalık Escort
Işıklar Escort
Akalan Escort
Çobançeşme Escort
Merve Escort
İmrendere Escort
Kumköy Escort
Sinanoba Escort
Ziya Gökalp Escort
Tayakadın Escort
Fatih Escort
Ortaçeşme Escort
Bolluca Escort
Ormanlı Escort
Yakuplu Escort
Yunus Emre Escort
Kartaltepe Escort